Hey!
Jestem z siebie dumna- od poniedziałku nie zjadłam ani trochę słodyczy! :D
Tak, teraz dbam o formę. Od poniedziałju zaczynam biegać. Ale na serio. Wiem co sobie teraz myślicie- "jasne, mhmm..."- ale jak ja coś postanawiam, to tego dotrzymuję, więc nic- wiatr, śnieg, deszcz, upał, mróz, mżawka, mgła, burza, grad, wilgoć- mnie nie powstrzyma. Mam już strój. Jutro pojadę sobie kupić adidasy. Ale będzie fajnie! xd
Teraz mam wolne. Rano na 8.00 byłam w kościele (WOW!) a potem grałam z rodzicami w scrabble. Tak więc, miło spędzony dzień. W ten weekend odpoczywam i nie tykam się nauki! Już za dużo weekendów tak zmarnowałam ;<
No dobra, może trochę się pouczę. Troszeczkę. =>
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz