Hey. Trochę się opuszczam w prowadzeniu bloga... Wiem, przepraszam Was. Ale zrozumcie- koniec semestru, mnóstwo popraw, wystawianie ocen, nauka, kartkówki, etc. Ach... na szczęście już koniec i zaczynamy nowy semestr, a za dwa tygodnie... uwaga... FERIE! <3 O rany, nie moge się doczekać. Teraz w naszej szkole jest tydzień kultury i przygotowujemy różne salki. Ja przygotowuję australijską (z moją klasą z francuskiego, reszta klasy przygotowuje salkę niemiecką) i salkę z Glee z dziewczynami. Będzie ekstra!
Od tego semestru biorę się za naukę NAPRAWDĘ, ponieważ moje oceny na semestr nie zadowalają mnie, a chcę mieć pasek. Taa, na pewno mi się uda :D W każdym razie, warto próbować. Zresztą to moje postanowienie noworoczne. "Wziąć się za naukę". Tak jak "uzbierać kasę". I "schudnąć". I "zdrowo się odżywiać". I "znaleźć chłopaka".
Tak więc...
Powodzenia.
Cindy.<3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz