sobota, 31 grudnia 2011

7.Sobota

Siedzę w domu na mej sofie
W kapciach samych albo bez
Mam piloto, mam laptopo
Prontoalo dzwoni się
Funpack, hd funpack, hd funpack
I dobrze bawisz się!

Serce i Rozum

piątek, 30 grudnia 2011

7.Piątek

Hej! Już jutro sylwester. Spędzam z Wiolą. Będzie ekstra! A co Wy porabiacie w ostatni dzień roku?
Ten tydzień był całkiem fajny. Zero szkoły, słodycze, spalanie kalorii itp. ;)
We wtorek byłam na łyżwach z kumpelą, w środę na ciastku ze znajomymi a wczoraj przychodziły do mnie koleżanki z klasy. Dzisiaj biorę się w końcu za naukę :p Czas najwyższy. A od poniedziałku do szkoły i znowu -> masa kartkówek, sprawdzianów i najróżniejszych form sprawdzania naszej wiedzy ;(
Ale są plusy, Kochani. Są plusy. :D

środa, 28 grudnia 2011

6.Środa

Dzisiaj o... 30 seconds to mars!
To wokalista i założyciel zespołu- Jared Leto;

Ostatnio mam na ten zespół taką fazę, ciągle ich słucham! Planuję kupić sobię płytę. A oto ich jedna piosenka:

wtorek, 27 grudnia 2011

6.Wtorek

Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3  Kocham smarties! <3 








poniedziałek, 26 grudnia 2011

6.Poniedziałek

Hey, miałam dodać zdjęcia ze świąt, ale nie umiem znaleźć USB z aparatu, więc jak znajdę to uzubełnię ten post. 3majcie się! <3

sobota, 24 grudnia 2011

6.Niedziela

Hey! Witajcie w Boże Narodzenie! Jak tam Wasze nastroje? Co podostawaliście? Co do mnie, to moje podejrzenia były słuszne- dostałam wieżę stereo :) Strasznie się cieszę. A oprócz tego kasę, piżamkę, czekoladę i książkę. Ech.. cudowne Święta. Jutro jadę do cioci do Pszczyny. Mam nadzieję że Wy swoje też spędzacie tak fantastycznie jak Ja :D
Niedawno wróciłam z Pasterki i wiem, że na razie nie zasnę. W Kościele było po prostu magicznie. Na początku świeciły się tylko lampki na choinkach i to ślicznie wyglądało. Byliście też na pasterce?
Jakie potrawy jecie w Wigilię? Ja tradycyjnie: karp, kapusta z grzybami, kapusta czerwona, zupa rybna, barszcz, moczki, makówki itp. No i oczywiście nie może zabraknąć coca-coli ;) W tym  roku chyba za szybko jadłam, bo dostałam czkawkę. Zostałam postawiona w dość niekomfortowej sytuacji, ponieważ gdy zaczęłam czkać, było już po posiłku i wszyscy stawali, żeby się pomodlić. Próbowaliście się kiedyś modlić z czkawką? Ja dzisiaj, a właściwie wczoraj, pierwszy raz. I co chwilę czkałam- to chyba logiczne, nie?Oczywiście nikomu z domowników nie udało się utrzymać powagi, ale Święta to w końcu czas radości, czyż nie? :D
Wczoraj słyszałam w radiu Zet rozmowę z Marylą Rodowicz. Mówiła, że tradycyjnie na Święta mają taką zabawę- ona, lub jej dzieci mówią na ucho jej mężowi (który kompletnie nie ma słuchu) jakąś kolędę i on to nuci, po czym reszta próbuje zgadnąć co to za kolęda. :p Uważam, że to świetna zabawa ;)
Dobra, lecę oglądać "bal maturalny" na ekino.
3majcie się! Papa <3

piątek, 23 grudnia 2011

6.Sobota

Kochani! Życzę Wam zdrowych, wesołych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze, dużo ciepła, prezentów i spełnienia Waszych marzeń (ale nie wszystkich). Wszystkiego najlepszego! <3

6.Piątek

Hejka! Zacznę od Tego, że wiem już co dostanę na gwiazdkę! Ale nie napiszę, bo nie chcę zapeszać ;d
Ten tydzień był fajny i luźny. Jutro Wigilia! Tak się cieszę :) Prezenty dla wszystkich już są i tylko czekają na zapakowanie. A ja przez Święta... cóż, powiedzmy, że muszę przemyśleć parę ważnych spraw. Do jutra! <3

czwartek, 22 grudnia 2011

5.Czwartek

Dzisiaj był ostatni dzień w szkole roku 2011! Było niezwykle nastrojowa, a ten dzień... Na początku był świetny, potem beznadziejny, a pozostał dobry do teraz. Przecież już w sobotę Wigilia! Nie wolno się smucić :)
Teraz oglądam serial: Plotkara.
Super serial, polecam :D

A Wy jak spędzacie Święta? Ja Wigilię mam w domu, a w 1-wszy dzień Świąt jadę do cioci do Pszczyny :p

środa, 21 grudnia 2011

5.Środa

Dzisiaj o moim zespole :)
Nazywa się ®$ll¥. 
Wiem, że to troszeczkę dziwna nazwa, ale niedługo będzie umiał to zapisać (i wymówić) każdy dzieciak. Zobaczycie, kiedyś będę sławna a tego bloga będą czytać, miliony, ba, miliardy ludzi! Prowadzę ten zespół razem z moją kumpelą z podstawówki. Mamy kilka dobrych piosenek, nawet parę nagrałyśmy i niedługo wydajemy płytę. Zachęcam do kupowania! Oto my:


Ku pamięci:
Już nieistniejący zespół 4'n'5, rozpadł się w 2007 roku. 
Oto członkinie:

Hahaha! Pozdro <3

wtorek, 20 grudnia 2011

5.Wtorek

Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3 Kocham pączki! <3







poniedziałek, 19 grudnia 2011

5.Poniedziałek

Hey, przepraszam Was bardzo, ale święta i w ogóle... nie wyrabiam. :)

Dzisiaj zdjęcia! W ramach świąt- lampki i różniste świecidełka c:











piątek, 16 grudnia 2011

5.Piątek

Zaczynam piąty tydzień prowadzenia bloga :D Coraz oporniej mi to idzie, ale ćwiczę silną wolę ;p
Ten tydzień był ciężki. Zdecydowanie. Jutro Dorka ma urodziny. Już dzisiaj z dziewczynami dałyśmy jej prezen. Strasznie się ucioeszyła z tej płyty Bruno Marsa. Tak bardzo, że aż prawie jej nie stłukła xd
W każdym razie: WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ DORKA! <3
Ech, niedługo świętaaa! Ja już jutro przystroję mój pokój w takie kolorowe lampki, gwiazdki, aniołki itp :) Uwielbiam robić takie rzeczy!

czwartek, 15 grudnia 2011

4.Czwartek

Kochani,. przepraszam, że wczoraj nie dodałam posta! Miałam taki zabiegany dzień, mnóstwo nauki. To co pisałam -> masa sprawdzianów, kartkówek itp. ;(
W każdym razie- dzisiaj dodaję posta za wczoraj bo mam parę rzeczy do napisania :D

Dzisiaj mieliśmy skrócone lekcje i zamiast o 13.15 kończyliśmy o 12.30.
Pojechałam Wiolą busem do Rybnika (swoją drogą, ta podróż była KOSZMARNA!) i siedziałyśmy tam jakieś 2 godziny. Byłyśmy m.in. w Empiku i tam dokonałam udanej transakcji.
Dla siebie na święta kupiłam książkę Nicholas'a Sparks'a- Noce w Rodanthe:
Bardzo lubię Tego autora. Mam jego  książki.

Dla taty na święta kupiłam płytę Katie Melua:

A Dorocie, która ma w sobotę urodziny prezent- płytę Bruno Marsa:

wtorek, 13 grudnia 2011

4.Wtorek

Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3 Kocham truskawki! <3









poniedziałek, 12 grudnia 2011

4.Poniedziałek

W weekend były u mnie na noc dziewczyny: Basia i Gosia. Dzisiaj dodaję zdjęcia. Aha, i Gosia miała ekstra piżamkę xd

































hihi, miłego oglądania :D