Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3 Kocham smarties! <3
The Kill, The Kill , The Kill, The Kill!
OdpowiedzUsuńUwierz mi, ostatnio też mam faze na tą piosenkę, wymiata ; D Teledysk też strasznie mi się podoba. ^^
A poza tym to żałuję że nie mieszkamy w Łodzi bo byśmy chodziły sobie na ich koncerty! Już dwa (lub więcej...) tam mieli! Aż mi się żal robi tych biednych Żor do których przyjeżdża tylko Kayah. >_>